veelgestelde

Veel gestelde vragen

De GoOV app is daar niet te downloaden, omdat het gebruik van de app is gekoppeld aan een trainingsprogramma voor jou en je ouders/ begeleiders.
We hebben de privacy als volgt geregeld:. We houden de uitgangspunten van de Wet Bescherming Persoonsgegevens aan. We bewaren alle informatie over de GoOV gebruikers op beveiligde servers. De informatie die we nodig hebben als je een overeenkomst met ons sluit, is alleen voor ons. We delen de informatie niet met anderen zonder je toestemming. Je kunt ook je eigen gegevens inzien. Alles over ons privacy beleid kun je hier vinden.
Het hele traject leggen we hier uit.
We zijn nu met IOS aan het testen. Volg ons op social media, zo houden we je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Voor Windows ontwikkelen we niet.
Hiervoor kun je het beste contact met ons opnemen door middel van het invullen van ons contactformulier, of door te bellen met de GoOV Helpdesk: 030-7508987.
Het is mogelijk om de GoOV app zelf aan te schaffen. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice voor de mogelijkheden.
De GoOV app is in heel Nederland te gebruiken, alleen het OV op de Waddeneilanden wordt niet ondersteund.
De vergoeding vanuit je gemeente of organisatie is afhankelijk van de afspraken die je gemeente/ organisatie met jou heeft gemaakt. Neem hiervoor contact met ons op om samen te kijken welke mogelijkheden je hebt.